Avaldatud: 30 juuli, 2019

Sel aastal toimus seltsi suvelaager 12. – 14. juulil  Raplamaal.

See on pika traditsiooniga üritus, mis toimus juba 22. korda. 12. juuli õhtul kogunesime ööbimispaika Võerahansu turismitallu.

13. juulil külastasime giid Epp Susseni eestvedamisel põnevaid ajaloolisi kohti – Raikküla mõisa ja  Paka mäge. Samuti toimus ekskursioon läbi Rapla linna, kus tutvusime uuenenud keskväljaku, rahvamaja ja muuga. Pärast lõunasööki Krantsi kõrtsis külastasime Minna sahvrit, kus perenaine Siret Elmi rääkis väga põnevalt marmelaadi tootmisest. Päeva lõpetasime Puraviku sepikojas, kus tutvusime sepa töö saladustega. Õhtul lõõgastusime, grillisime, mängisime vahvaid mänge ja võtsime mõõtu viktoriinis.

Pühapäeval toimus giid Margus Maripuu eestvedamisel matk Mukri rabasse.

Suvepäevadel osalesid 35 seltsi liiget, kellede sõnul pakkus Raplamaa palju põnevat, mida varem ei teatud. Suvelaager on ka oluliseks suhtlemise, info vahetamise ning üksteise toetamise kohaks.

Laagri sponsoriteks olid dr Schär, Provena Eesti, Balt-Hellin, D.T.L Consumer Products Eesti AS, Premium Brands, Kaupmees & KO, Panzani, Estvita Pro, Maris Gilden ja Saku Õlletehas.
Tänud kõikidele osalejatele ja korraldajatele ning kohtumiseni suvelaagris 2020!